Handelsbetingelser

Betaling
Betaling foregår via PayPal, hvor de fleste betalingskort kan anvendes.
PayPal er et sikkert og simpelt system. Efter du har lagt dine varer i indkøbskurven og går til kassen, vil du blive guidet til PayPals side. Her kan du betale med bl.a. VISA og Mastercard eller logge ind og betale med din Paypal konto. Hvis du ikke har et kort der kan anvendes, kan du oprette en PayPal-konto. Det er ikke et krav at være tilmeldt PayPal og du behøver ikke at tilmelde dig PayPal for at betale.

Betaling kan også foregår via bankoverførsel. Bemærk, at vi første afsender varer, når bankoverførelsen er registreret på Cowbells bankkonto-

Bemærk, at der ved fakturabestilling opkræves et faktureringsgebyr på 35 kr. samt Cowbells gældende portotakst. .

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering
Er varen på lager, sendes ordren ved modtagelse af betaling. Du bliver altid kontaktet, hvis der er forsinkelser pga. udsolgte varer. Bemærk at vi har lukket i weekenden, hvorfor ordrer afgivet i dette tidsrum først bliver behandlet førstkommende hverdag. Ordrer afsendes som udgangspunkt inden for 7 hverdage som almindeligt brev med PostNord.

Den bestilte vare leveres af PostNord, som der normalt kun afhenter pakker én gang om ugen, hvilket resultere i leveringstiden kan være så længere end forventet.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Cowbell vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Cowbell
Stadfeldtsvej 10, kld.
2500 Valby

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Fortrydelsesretten forfalder, hvis du bryder forseglingen eller emballagen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@cowbellmusic.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Se mere på www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@cowbellmusic.dk